Formator: Marian Staș, Asociatia Clubul Liderii Mileniului Trei
Timp alocat: 1h 30min
Scopul atelierului:
Publicul ţintă: profesori de liceu, profesori de gimnaziu
Înscriere: On-line pe site-ul conferinţei. Selecția se va efectua conform opțiunilor și în ordinea înscrierilor.
Teme abordate în cadrul atelierului:
Descriere atelier, rezumat: La ce e bună matematica? De ce aș învăța toate formulele alea abstracte, care nu folosesc la nimic? Să nu văd cartea de mate! Urăsc matematica! Și, la o adică, dacă e să fiu cinstit(ă) cu mine, mi-e și frică de mate de mor: nu înțeleg nimic din ea!… În atelierul nostru, vă invit la o conversație aplicată despre felul cum putem face matematica relevantă (și, poate, chiar interesantă / plăcută) pentru cei mai reticenți dintre elevii noștri. Pornim de la lecțiile pe care
eu le-am învățat predând, începând cu anul 2000, un curs de matematici aplicate în politici publice (quantitative methods – prescurtat, QUANT) în programul de vară de la Harvard Kennedy School, oferit cursanților admiși în programul MC-MPA (mid-career master in public administration). Prima lecție principală: RELEVANȚA. A doua lecție principală: ACCESIBILITATEA. Mantra atelierului nostru: SIMPLU – NU SIMPLIST!…